Патч к игре Unreal Tournament 2004 - Игровые Форумы


Игровые Форумы > Обсуждение материалов BestGamer.Ru > Файлы
-- Патч к игре Unreal Tournament 2004
Ответ
Unreal Tournament 2004

Unreal Tournament 2004

Разработчик: Digital Extremes и Epic Games, Издатель: Atari
Дата выхода: в официальной продаже с 16 марта 2004 года
Оценка BestGamer: 8.7
Оценка игроков: 1.9 (280 голосов)
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 09.03.2010, 20:16   #1
Местный бот =))

 
Отсутствует :(

Регистрация: 07.02.2007
Сообщения: 48,255

Репутация: 2188   Добавить отзыв для BestGamer.Ru

По умолчанию Патч к игре Unreal Tournament 2004

Патч к игре Unreal Tournament 2004



Подробнее: http://bestgamer.ru/patches/unreal_t...nt_2004/15427/


   
Старый 09.03.2010, 20:44   #2
Игроманьяк
 
 Аватар для Trance
 
Отсутствует :(

Регистрация: 24.03.2007
Адрес: Лунная гавань Азуры
Сообщения: 1,589

Репутация: 999   Добавить отзыв для Trance

Отправить сообщение для  Trance с помощью ICQ
По умолчанию

Это последний патч для игры Unreal Tournament 2004.
Вот что он правит:
General Gameplay:
- Fixed DriverLeft() not be called when driver dies in vehicle without vehicle being destroyed. This fixes the vehicle not resetting, and fixes effects like the engine sound not being turned off.
- Fixed some vehicle weapon effects staying around when bots stopped firing them.
- Fixed spider mine layer incorrectly reducing mine count when a fired spider mine immediately explodes.
- Fixed manta and raptor spinning sometimes when player enters
- SPMA camera explodes if it hits water.
- Don't allow SPMA camera view to go outside world.
- Invasion HUD radar uses the viewed pawn's rotation rather than the spectator's rotation.
- Fixed low gravity not working properly in second and successive rounds of onslaught.
- Moved announcements for assault energycore to ASOBJ_EnergyCore_Spawn, and made them editable by level designers.
- Fixed spawning multiple energycores in Assault.
- Can now throw linkgun with 1 ammo left.
- Fixed exploit where shieldgun could be used to protect against lava or slime volume damage.
- Fixed CTF Flags not returning exploit
- Fixed stats tracking when a player switches between a spectator and active player (or vice-versa)

Networking:
- Various networking serialization optimizations.
- Fixed issues where players would not properly be sent to the Spectating state on clients.
- Fix for eyeheight getting screwed up on client
- Server optimization - players don't do line of sight checks with each other
- Don't replicate pawn.ViewPitch to netowner
- Fixed CTF flag not properly attaching to vehicles on net clients.
- Made CD key hashes sent by clients more secure.
- Fixed various exploits.
- Merged Michiel Hendrick's HTTP redirect code improvements.
- Merged Fix for Map Vote Bug that cut off some chat text
- Merged Fix for Map Vote Bug that caused the window to open twice
- Prevent crash exploit (which was fixed) from being propagated to unpatched clients.

Engine:
- Return rather than asserting in UCanvas::WrappedPrint() if no valid font.
- Fixed -Mod= to support proper exporting of headers
- Convert '|' to 'I' in player names.
- Fixed cut and paste error in MidGamePanel.uc that could cause crashes on level changes. (thanks Wormbo)
- Fix and optimization for projector rendering.
- Various changes to support 64 bit version.
- Scripted texture changes so they don't render upside down on OpenGLDrv.
- Fixed weather effects on OpenGLDrv.

Также есть патч "3369 х64", который позволят запустить игру в х64 режиме(+ производительность и больше доступной памяти для игры. - отсутствие поддержки Direct3DSound, только OpenAL), ищите его в теме "Ищем моды для Unreal Tournament" на форуме.
   
Ответ


Здесь присутствуют: 1 (пользователей - 0 , гостей - 1)
 
Опции темы Поиск в этой теме
Поиск в этой теме:

Расширенный поиск
Опции просмотра

Ваши права в разделе
Вы не можете создавать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете прикреплять файлы
Вы не можете редактировать сообщения

BB коды Выкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Выкл.
HTML код Выкл.
Быстрый переход


Часовой пояс GMT +4, время: 01:51

Архив  


Рейтинг@Mail.ru Rambler's Top100

© Copyright 2007-2015 BestGamer.Ru

vBulletin, Copyright © Jelsoft Enterprises Ltd.